Tillstånd i efterhand – är det skäligt att kräva att slamavskiljaren ska vara CE-märkt?

Efter ett utskick om tillsyn får kommunen in ansökningar om tillstånd i efterhand. Små avlopps-expert Maria Hübinette svarar att om fastighetsägaren vill behålla sin befintliga slamavskiljare så bör det vara rimligt att kräva in en ganska omfattande utredning av den. 

Rulla till toppen